ALLES WAT JE MOET WETEN
Retourneren
Is het écht nodig?
Wellicht is het retourneren van je aankoop helemaal niet nodig en heb jij nog een éxtra duwtje in de rug nodig.
Let us help!
We staan bijna dag en nacht voor je klaar met hulp en advies om jouw aankoop zo goed mogelijk te kunnen gebruiken!
Introductie
BALZY helpt je niet alleen bij de aanschaf van je product maar zorgen er ook met veel plezier voor dat jij blije ballen hebt. Daarom hebben we een lijn van producten ontwikkeld om je hierbij te helpen.
Onze producten zijn ontworpen en vervaardigd met de hoogst mogelijke aandacht voor kwaliteit, gebruiksgemak en duurzame materialen. We hechten dan ook veel waarde aan een positieve ervaring.
BALZY is actief in heel Europa. Onze producten scoren hoog op het gebied van klanttevredenheid. Meer dan 80% van onze klanten geeft aan zeer tevreden te zijn en BALZY aan te raden bij vrienden of familie.
Retourtermijn
Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. Deze termijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je het product hebt ontvangen.
We gebruiken hiervoor de gegevens die door de logistieke partner aan ons wordt verstrekt. Ons retoursysteem zal jouw aanmelding automatisch op deze datum toetsen en, indien deze buiten de retourtermijn valt, automatisch weigeren.
Vragen over jouw retour? Neem dan contact op met een Support Superstar.
Retourvoorwaarden
Er zijn een aantal regels om het retourproces helder te maken:
- Producten moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
- De koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retournering.
- Het product dient onbeschadigd en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
- Producten uit een combo-box, kunnen niet afzonderlijk geretourneerd worden.
- We betalen je aankoopbedrag terug op de betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.
- Het kan tot 10 werkdagen duren voor je refund verwerkt is.
- Als er is afgerekend met een giftcard dan zal het aankoopbedrag op de giftcard worden teruggestort.
- Producten die worden teruggestuurd (die niet van BALZY zijn), zijn de verantwoordelijkheid van de verzender, niet van BALZY.
Let op: Volg altijd de instructies via ons retourportaal. Zelfstandig teruggestuurde retouren zonder aanmelding in het portaal worden niet verwerkt. Toch gedaan? Dan is het onmogelijk je retour te verwerken en kunnen we je aankoopbedrag niet aan je terugstorten.
Hygiëne Seal
Hygiene Seal
Producten die zijn geseald, zijn dat om een reden: We vinden het belangrijk om iedere klant een nieuw en ongebruikt product aan te bieden. Het seal zorgt ervoor dat we dit goed kunnen controleren.
Als het seal geopend is, gaan we ervan uit dat het product gebruikt is. Dit is van toepassing op de volgende producten:
- The BushBuster trimmer.
- The SnoutScraper
- Producten uit onze body & face care collectie.
Onze producten worden geclassificeerd als "hygiënisch product" waarbij de consumentenwetgeving een uitzondering maakt op de retourmogelijkheid. Een gebruikt product kunnen we immers niet opnieuw verkopen.
Onze missie is helder: Elke man voorzien van de beste tools in zijn badkamer. Om deze missie ook maatschappelijk uit te voeren, bieden we onze electrische devices (maar met nieuwe blades) na een grondige reiniging, aan aan maatschappelijke organisaties die deze verstrekken onder minima.
Indien je een gebruikt device retourneert, zullen wij deze schoonmaken en later verstrekken in ons impact programma. We houden een bedrag van €12 per device in op het retourbedrag voor het schoonmaken.
Body & Face care producten
Producten uit de Body & Face collectie kunnen na verbreking van het seal niet meer worden geretourneerd.
Retour aanmelden
Het aanmelden van je retour is simpel en makkelijk. Volg de stappen via ons portaal en maak deze volledig af. Je ontvangt daarna een e-mail met bevestiging en alle informatie.
Direct naar het retourportaal in jouw voorkeurstaal:
🇳🇱 Klik hier.
🇬🇧 Click here.
🇫🇷 Cliquez ici.
🇩🇪 klicken Sie hier.
Heb je vragen over het retourneren, neem dan contact met een van onze Support Superstars op en we helpen je graag verder.
Retourneren & Klarna
Heb je afgerekend via Klarna? Geef dan in je Klarna portal (of via de app) door dat je jouw bestelling gaat retourneren. Hierdoor zet je jouw betalingsverplichting aan Klarna op pauze tot BALZY de retour verwerkt heeft en voorkom je extra kosten.
Zie voor meer informatie de Klarna FAQ.