Garantietermijn

Onze neus- en bodytrimmers vallen onder de wettelijke garantie van 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Dat betekent dat als er binnen deze periode een fabricage- of materiaalfout optreedt, wij het defect kosteloos zullen repareren of het product vervangen. Wij streven er altijd naar dit binnen 24 uur te verwerken. In de regel betekent dit dat je vaak al binnen 72 uur een vervangend product in huis hebt.
Dat noemen we bij BALZY service.

Garantieclaim Instructies

Vul het onderstaande formulier in en wij zorgen dat je aanvraag binnen 24 uur in behandeling wordt genomen.

Let op: zonder ordernummer kunnen wij je claim helaas niet verwerken. Een order nummer van BALZY ziet er als volgt uit #123456.

Het ordernummer staat meermaals in je aankoop & verzendbevestigingen die je per e-mail hebt onvangen ten tijde van de aankoop.

Garantievoorwaarden

Wij garanderen dat jouw BALZY-product geen fabricage- of materiaalfouten heeft gedurende de garantieperiode. Om gebruik te maken van de garantie, moet je voldoen aan de volgende voorwaarden:

✅ Je hebt het product gekocht via de BALZY webshop of een erkende BALZY-dealer.
✅ Je kunt een geldig aankoopbewijs laten zien.
✅ Je stuurt het product terug naar BALZY als dat wordt gevraagd.
✅ Je hebt het product gebruikt zoals bedoeld en volgens de instructies.

Als je product binnen de garantieperiode een defect vertoont onder deze voorwaarden, zullen we het naar keuze repareren of vervangen. Normale slijtage valt niet onder de garantie.

Soms is een exactzelfde vervanging niet mogelijk, bijvoorbeeld bij producten die uit het assortiment zijn. In dat geval bieden we een gelijkwaardig model aan. Gerepareerde of vervangende producten kunnen kleine ontwerpwijzigingen bevatten.