Frequently Asked Questions

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig! Ga naar het product dat je wil bestellen, klik op 'toevoegen aan winkelwagen'. Wanneer alle producten die je wil bestellen zijn toegevoegd aan de winkelwagen navigeer je eenvoudig naar de winkelwagen door rechtsboven op het winkelwagen icoon te klikken. Controleer de bestelling en klik op 'naar afrekenen', vul de verzendgegevens in en rond je bestelling af!

We verwerken bestellingen snel, dus wijzigingen of annuleringen zijn alleen mogelijk als je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Om een factuur te krijgen van je bestelling kan je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen zorgen dat jij een factuur ontvangt!

Online shoppen moet makkelijk, fijn en vertrouwd zijn en de sleutel daartoe is dat je kunt betalen op de manier zoals jij dat het prettigste ervaart.Bij BALZY kun je jouw bestelling dus afrekenen met praktisch alle gangbare betaalmethodes. We accepteren iDeal, Bancontact, Mastercard, Visa, American Express, PayPal en Klarna.

 

Indien je jouw bestelling achteraf wil betalen kun je ervoor kiezen om Klarna te gebruiken. Klarna biedt betalen op rekening aan voor consumenten.

Controleer eerst of je bank de betaling heeft goedgekeurd. Probeer het opnieuw of gebruik een andere betaalmethode. Neem contact op met onze klantenservice als het probleem aanhoudt.

Voor bestellingen boven €80 is de verzending gratis. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen we €3,95 verzendkosten.

 

Bestellingen binnen Nederland en België worden doorgaans binnen 1 werkdag geleverd. Voor internationale bestellingen kan de levertijd variëren per land. Vind hieronder een duidelijk overzicht van onze levertijden:

  • Nederland & België: Levering de volgende dag - bestel vóór 23:59 (gratis verzending vanaf €80).
  • Duitsland: 1-2 werkdagen (gratis verzending vanaf €100).
  • Rest van Europa: 3-5 werkdagen (gratis verzending vanaf €100).
  • Rest van de wereld: 6-10 werkdagen (gratis verzending vanaf €100)

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer per e-mail, waarmee je de status kunt volgen.

De bezorger laat een bericht achter of probeert het pakket bij de buren af te leveren. Anders kun je het ophalen bij een afhaalpunt.

Ja, dit kan je doen door dit aan te geven op de track & trace die je ontvangt zodra jouw bestelling is verzonden.

Controleer eerst of je pakket bij de buren is afgeleverd of bij een afhaalpunt ligt. Als dat niet het geval is, wacht dan 24 uur, want soms wordt een pakket als bezorgd gemarkeerd voordat het daadwerkelijk is afgeleverd. Is je bestelling na deze periode nog steeds niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Controleer de trackinglink voor updates. Soms kan een vertraging bij de vervoerder optreden. Neem contact met ons op als de status van jouw track & trace langer dan 2 werkdagen vasthangt. 

Als je pakket automatisch retour wordt gestuurd, kan dit verschillende redenen hebben, zoals een onjuist of onvolledig adres, meerdere mislukte bezorgpogingen of het niet tijdig ophalen bij een afhaalpunt. Geeft jouw track & trace deze status? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je kunt jouw aankoop onder bepaalde voorwaarden retourneren.

Zo hanteren we een retourtermijn van 30 dagen. Hou er rekening mee dat het grootste deel van de producten van BALZY worden geclassificeerd als 'hygiënisch product'.

Dat brengt aanvullende voorwaarden met zich mee. Je kunt alles over het retourproces lezen via https://www.balzy.nl/pages/retourneren

Wil je een retour aanmelden? Doe dit dan via https://balzy.returnless.com/nl

Zodra we jouw artikel ontvangen, wordt de terugbetaling binnen 24 uur behandeld. Je ontvangt een bericht zodra jouw retour behandeld is.

Alle grote creditcardmaatschappijen doen er over het algemeen 5-7 werkdagen over om de terugbetaling te verwerken voordat deze op je bankrekening verschijnt.

Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie op onze trimmers bij fabricage- of materiaalfouten. In dat geval vervangen we het product kosteloos. We streven ernaar je garantieclaim binnen 24 uur te verwerken.

Vul jouw garantieclaim in via de onderstaande link:https://balzy.nl/pages/garantie

Wij bieden 24 maanden garantie op onze producten. Dit dekt fabricagefouten, maar niet de geleden schade door verkeerd gebruik.

 

Ja! We hebben regelmatig acties en kortingen. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of volg ons op social media om op de hoogte te blijven.

Ja, onze producten zijn dermatologisch getest en geschikt voor de gevoelige huid.

Ja, onze trimmers zijn waterbestendig en kunnen veilig onder de douche worden gebruikt.

Ja, we streven naar duurzame productie en gebruiken geen dierproeven.