EEN DOOS VOL UPGRADES!
Verzending
Iets besteld bij BALZY of van plan dat te doen, en ben je nieuwsgierig wanneer je aan de slag kunt met die body-grooming & care upgrade?
Wanneer en hoe je bestelling geleverd wordt? Op deze pagina delen we alle belangrijke informatie over dit proces met je.
Inpakken en verwerken
Ons team is van zondag tot en met vrijdag aan het werk tussen 06:00 en 0:00. Bestellingen worden tot 23:00 ingepakt. Vanaf dat moment gaan we bezig om alles klaar te maken voor de bezorgdiensten die rond 0:00 voor de deur staan.
Omdat er op zondag niet wordt bezorgd, worden bestellingen die op zaterdag worden gedaan, op zondag verwerkt. In dit geval voorziet de 'Vandaag nog verzonden' in de verzending op zondag.
Kies je voor de normale verzendmethode, dan wordt je bestelling uiterlijk binnen 3 werkdagen verzonden.
Wat kost de verzending?
We hanteren verschillende tarieven voor de verzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de producten en het aankoopbedrag.
- Bestellingen tot €40: Het versturen van je bestelling als het aankoopbedrag onder de €40 ligt is €3,95.
- Bestellingen tussen €40 en €70: De verzendkosten zijn €0,95 per bestelling.
- Bestellingen boven €70: Deze bestellingen versturen we gratis naar je!
Vandaag nog verzonden
Wil je jouw bestelling supersnel hebben? Kies dan voor 'Vandaag nog verzonden'. Daarmee krijgt jouw order de maximale prioriteit in ons magazijn. De investering van jouw kant is €4,95.
Vandaag nog verzonden
Je kunt kiezen om jouw bestelling extra snel in te laten pakken zodat deze vandaag nog de deur uit gaat!
Voor een kleine toeslag krijgt jouw order namelijk de maximale voorrang op alle anderen en wordt 'ie gegarandeerd nog dezelfde dag ingepakt en bij onze verzendpartners aangeboden en heb je deze, als alles goed gaat, de volgende pakketdag in huis.
Wat als het niet zo is?
We zijn mensen van ons woord! Lukt het niet om jouw order dezelfde dag nog in te pakken maar heb je die optie wel gekozen? Neem contact met ons op en laat het weten. Je krijgt dan jouw toeslag, met €5 verhoogd, van ons terug.
Met welke vervoerder wordt mijn pakketje bezorgd?
We werken samen met DHL, Bpost en PostNL. De vervoerder wordt automatisch gekozen.
Allemaal doen ze hun best om jouw bestelling zo snel mogelijk te brengen zodat je snel kunt beginnen aan die upgrade van jouw persoonlijke verzorging!
Track & Trace
We vinden het zelf altijd wel erg relaxed om te zien waar onze online bestelling is en wanneer we deze thuis kunnen verwachten. Niet gek dus dat ook jij van ons een track & trace linkje ontvangt in je email.
De track & trace e-mail ontvang je als jouw pakketje is ingepakt. Het kan tot 3 werkdagen duren voor dit gedaan is, heb dus geduld.
Let op: Hou ook altijd je spambox in de gaten, wellicht zit de e-mail hier in.
Geen track & trace ontvangen?
Neem dan contact op met een van onze Support Superstars en we helpen je verder!
Er is iets fout gegaan tijdens de bezorging
Shit. Dat is nooit fijn. Waar wordt gewerkt, worden fouten gemaakt en zowel het BALZY team als pakketbezorgers zijn hierin geen uitzondering.
Als jouw order niet wordt geleverd, check dan eerst de track & trace link.
Grote kans dat de bezorger je gemist heeft, of dat er wat anders aan de hand is. Een aantal dagen niets gehad? Neem contact op met een van onze Support Superstars!