Betalen met Klarna bij BALZYBetalen met Klarna bij BALZY

Hoe werkt betalen via Klarna bij BALZY?

Shop wat je wil shoppen.

Kies voor Klarna bij het afrekenen en reken af zoals je gewend bent.

Beheer jouw bestellingen en betalingen via de Klarna-App of hun website.

Veelgestelde vragen over betalen met Klarna bij BALZY.

Staat je vraag hier niet bij? Bekijk dan de volledige FAQ-pagina van Klarna.

Je kunt Klarna altijd bereiken via https://www.klarna.com/us/customer-service/ of door de Klarna-app te downloaden.

Als je je bestelling geheel of gedeeltelijk moet terugsturen, krijg je van Klarna een nieuw afschrift. Volg de retourinstructies van BALZY en zorg ervoor dat je het trackingnummer noteert. Log in op je Klarna-account, selecteer "een retourzending melden", en Klarna zet je afschrift op pauze. Zodra BALZY je retourzending heeft verwerkt, stuurt Klarna een aangepaste factuur.

Het kan zijn dat je niet het volledige aankoopbedrag terugkrijgt (Check hiervoor de retourvoorwaarden). Je betalingsverplichting naar Klarna staat altijd.

Je betaalverplichting naar Klarna is een overeenkomst tussen Klarna en jou. BALZY heeft hier niets mee te maken.
Meld je jouw retour niet ook aan in je Klarna portal, dan kan het zijn dat je niet aan je verplichting voldoet en Klarna extra kosten in rekening brengt.

Moet ik nog steeds betalen? Je hoeft niet te betalen voor goederen die beschadigd, kapot of defect zijn ontvangen.

Neem eerst contact op met BALZY. In de regel wordt je probleem direct opgelost.

Is dat niet zo? Open de Klarna App en "meld een probleem" in je Klarna-account om je afschrift te pauzeren totdat het probleem is opgelost.

Zodra BALZY je retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.

Check de track & trace link voor de meest actuele informatie.

Daarover vragen? Neem dan contact op met BALZY zodat zij 't voor je uit kunnen zoeken.

Als je afschrift niet overeenkomt met je bestelgegevens, neem dan rechtstreeks contact op met BAZY om je afschrift te corrigeren. Log in op je Klarna-account en "meld een probleem" om je afschrift te pauzeren totdat de gegevens zijn gecorrigeerd.